Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Privacyverklaring
Afdeling Essen
Beste nieuwsbrieflezer,
Wij willen je in de toekomst erg graag deze nieuwsbrief blijven bezorgen. De nieuwe privacywetgeving zegt dat we je toestemming nodig hebben om dat te doen. Wenst u onze nieuwsbrief niet meer te ontvangen, gebruik dan deze link om u uit te schrijven: https://bit.ly/2s80edt
Wil je weten hoe wij je gegevens bewaren, welke gegevens zijn opgeslagen in onze database en welke rechten jij hebt?
Wij houden je mailadres bij om met jou te kunnen communiceren over nieuws en acties van onze CD&V afdeling. We houden deze gegevens bij in een goed beveiligd digitaal systeem. Jij kan op elk moment beslissen om je gegevens te laten verwijderen. Uiteraard geven we je gegevens niet door aan anderen die met jou willen communiceren. Lees alle details in onze nieuwe privacyverklaring https://www.cdenv.be/afdeling/essen/nieuws/privacy/. Met vragen over deze verklaring kan je terecht bij Gert Raijmaekers, Spoorwegstraat 27 2910 Essen.
Wij hopen je in de toekomst te kunnen blijven informeren via onze nieuwsbrief!
Vriendelijke groeten
CD&V Essen