Er werd al maanden enorm hard gewerkt in het voormalige “De Kerselaar”. Muren werden gesloopt, vloeren opgeschuurd en er werd een grote keuken geïnstalleerd….. Stap voor stap werd het huis een prachtig warme (t)huis, genaamd “Perron-Geluk”.

De weg naar dit co-housingproject is lang en hobbelig geweest. De eigenaars hielden vol en stonden na elke tegenslag veerkrachtig op. Ze bleven zoeken naar nieuwe wegen en middelen om tot dit project te komen en …. het is hun gelukt!

We zijn enorm blij voor hen dat ze hun droom hebben kunnen waarmaken, een prachtig droomhuis voor mensen met een mentale beperking. In dit co-housingproject is er plaats voor 7 bewoners. Elke bewoner krijgt zijn plekje, een prachtige ruime kamer  die ze zelf mogen inrichten met eigen sanitair. Iedereen kan samen genieten van de mooie gezellige woon- en leefruimte en ruime tuin. We vinden het een prachtig initiatief, een grote meerwaarde voor Essen. We wensen hen heel veel succes!

Er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus als je iemand kent die een plekje zoekt, neem dan zeker contact op. Een helpende hand is ook altijd zeer welkom.

• Gelijke kansen
  • Gezondheid & welzijn