Op 31 maart 2012 hebben de Essense CD&V jongeren een Facebookprofiel opgericht waarop ze jullie op de hoogte houden van allerlei nieuwsfeiten en interessante gebeurtenissen die een link hebben met Essen of (Jong)CD&V. Uiteraard willen ze ook de interactiviteit van Facebook ten volle benutten: ze verwelkomen alle vragen, mededelingen, of opmerkingen van alle Essenaren, zowel de jongere als iets minder jonge! Voorzitter Gert Raijmaekers, Nathalie & Shana Claessens, Nathan Jacobs, Helena Caluwé en Stefan Gommeren zullen dit profiel beheren. Je kan dan ook altijd bij hen terecht voor meer informatie. Na enkele dagen heeft Jong CD&V Essen al bijna 300 Facebook-vrienden. Het profiel: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100003713176607

P.S.: In de volgende weken en maanden wil Jong CD&V Essen haar beleidsnota met jullie delen, zowel op het Facebookprofiel als in de nieuwsbrief van CD&V Essen. Deze nota bevat de visie,  inzichten, en frisse ideeën van de Essense CD&V jongeren over de toekomst van het bestuur en beleid van Essen.