Herman Van Rompuy gastspreker op 18 april bij Davidsfonds Essen

Voormalig Europees president Herman graaf Van Rompuy is op maandag 18 april op uitnodiging van het Davidsfonds gastspreker in de Sint Antoniuskerk van Essen-Statie.

Herman Van Rompuy brengt een lezing over de samenwerking binnen Europa en de Eurozone, nu actueler dan ooit. Door zijn kennis en ervaring, ontdaan van de beperkingen van zijn functie, zorgt hij ongetwijfeld voor nieuwe inzichten.

Herman Van Rompuy wordt gezien als een fijnbesnaarde intellectueel, eerder behoudsgezind en een man met een groot onderhandelingsvermogen. Het belooft een boeiende avond te worden met een welbespraakte spreker. Het is een buitenkans om een toppoliticus in Essen te ontmoeten. Zijn boek ‘Op zoek naar wijsheid’ werd uitgegeven bij het Davidsfonds.

Praktisch

De lezing vindt plaats in de kerk van Essen-Statie, Sint-Antoniusplein, en begint om 20u. Na de lezing is er een korte receptie. De toegang bedraagt 8 euro, leden Davidsfonds betalen 6 euro. Inschrijven voor 10 april via
davidsfondsessen@skynet.be of per telefoon bij C. Van den Bergh op het nummer 03.667.41.67

Foto's in beeld.