En het is een groot succes! Niemand had durven denken dat het zo goed zou draaien!

Ondertussen kunnen we er rekenen op een groep van ongeveer 30 vrijwilligers die we daar hard nodig hebben. Zij worden ingeschakeld voor verschillende taken,  zoals de bedeling van de warme maaltijden, hulp bij de tap en tal van andere activiteiten. Vrijwilligers zijn immers onmisbaar om het LDC zo goed draaiende te houden! Dank hiervoor aan iedereen.

Momenteel zijn er ongeveer 450 bezoekers geregistreerd. Hier zitten de mensen die gewoon even langskomen om iets te drinken niet inbegrepen. Dit zijn allemaal mensen die regelmatig een maaltijd komen gebruiken of aan een activiteit hebben deelgenomen.

Ook de activiteiten die er georganiseerd worden kennen een groot succes! Natuurlijk de ene meer dan de andere.

Tijdens de maand juni  zijn er weer een tal van activiteiten zoals : muzieknamiddag met “Toentertijd”, infopunt  met vragen over dementie, gezonde wandelingen, uitstap naar Tilburg, infonamiddag met als thema : feiten en fabels over alcohol en medicatie, atelier voor  andersvaliden enz.

Voor meer vragen  of informatie kan je altijd terecht op het nummer : 03/663.69.04